Oto połączenie dwóch marek dla najlepszych rezultatów padel międzynarodowy. Dwie wielkie istoty, które wnoszą swoją wiedzę dla dobra padel.

Być marką padel nie jest łatwe. Dostarczenie wysokiej jakości sprzętu wymaga dużego kapitału i niekoniecznie dotyczy to wszystkich firm.

Znamy duże marki, które są w stanie zaoferować swoim klientom „komplet” padelJak Head czy Adidas, ale w przypadku StarVie tak nie było.

Ta hiszpańska marka, która w sposób rzemieślniczy oparła budowę swoich palas w Hiszpanii, oferowała bardzo niewiele akcesoriów równolegle. Niektóre koszulki, szorty i inne ubrania, ale nic nadzwyczajnego.

Dzisiaj, poprzez związek z włoską marką Lotto, StarVie skupi się na tym, co robi najlepiej, palasach i „prostych” akcesoriach od padel (paleteros, mankiety, chwyty…) i pozostawi Lotto zaoferowanie całej części tekstylnej.

Lotto, które co roku obstawia padel to marka sponsorująca włoską drużynę narodową.

Na torze WPT gracze marki StarVie będą nosić Lotto na ramionach i zakładać buty padel Włoski.

Julien Bondia

Julien Bondia jest nauczycielem padel na Teneryfie (Hiszpania). Publicysta i doradca, pomaga ci grać lepiej poprzez swoje samouczki i artykuły taktyczne/techniczne padel.