Babolat padel odpowiada na pytania naszego hiszpańskiego kolegi Padel Hiszpania. Pytania pozwalające poznać sytuację francuskiej marki w odniesieniu do Covid-19.

To kryzys zdrowotny, który doprowadzi do kryzysu gospodarczego. Tylko najlepiej przygotowane firmy, najbardziej stabilne finansowo i najbardziej zaangażowane w świat i rozwój padel wyjdzie z tego. Dziś padel jest przeciążony markami sprzętu i producentami torów. Kryzysy te powinny „oczyścić” ten rynek.

To słowa Frédérica Bertucata, dyrektora ds. Rozwoju międzynarodowego francuskiej marki Babolat, stworzony w 1875 roku przez Pierre'a Babolat. Marka, która przeżyła już kilka kryzysów, w tym 2 wojny światowe. To, co może martwić markę, to tak naprawdę nie jej kondycja finansowa Babolat, ale ludzi, z którymi pracuje. Dostawcy, sprzedawcy i wszystkie małe rączki, które zapewniają, że możesz w pełni wykorzystać oferowany przez niego sprzęt.

Dziś z domu pracownicy Babolat pracujemy nad rokiem 2021. Nowe rzeczy i dużo do opowiedzenia.

Dla graczy jest inaczej. Tak dużo ograniczonego czasu sprawi, że będziesz chciał wrócić, aby zobaczyć swoich przyjaciół, uprawiać sport. I padel jest do tego świetny. Jedynym problemem będzie przeciążenie rezerwacji torów… i tym lepiej dla klubów.

Czy ten impet w kierunku torów zachęci inwestorów do zakładania nowych klubów lub budowy kolejnych torów? Przyszłość powie nam.

Julien Bondia

Julien Bondia jest nauczycielem padel na Teneryfie (Hiszpania). Publicysta i doradca, pomaga ci grać lepiej poprzez swoje samouczki i artykuły taktyczne/techniczne padel.