Padel Magazine rozmawiał z Elise Remark, dyrektor ds. marketingu Cupra Francji, w celu omówienia przyszłości marki i Padel we Francji.

 

Elise Uwaga: „Cupra wyruszyła” padel przez kilka lat na poziomie międzynarodowym, z partnerstwami zapoczątkowanymi z Hiszpanii, w szczególności z Belasteguin jako twarzą padel ambasador międzynarodowy i Cupra.

Fernando Belasteguin z siatkówki bekhendowej Wilson Bela X Cupra

Ponieważ marka szybko się rozwija, tworzy to paralelę z padel która również rozwija się niezwykle mocno. To było naturalne, że Cupra zwrócił się do padel, mówiąc sobie, że we Francji jest coś, na czym możemy się oprzeć”.

„Cupra uosabia wartości wydajności i przewyższania siebie, które pasują do padel"

Padel Magazine : Co może łączyć? padel w Cuprze? Dlaczego Cupra wybrała padel a nie inny sport?

Elise Uwaga: „ Mamy szczęście, że mogliśmy wprowadzić nas w dyscyplinę z Casa Padel od początku i dziś z klubem Pyramides, który pozwala nam pokazać nasze know-how jak największej liczbie osób. Rzeczywiście Cupra była zainteresowana padel z kilku powodów, już dlatego, że Cupra ma walory wydajności i przewyższania samego siebie, które całkiem naturalnie dopasują się do wartości Padel wysoki poziom. Jest to dyscyplina, która wciąż się rozwija i jest dość uzależniająca, a w przypadku Cupra znajdujemy to, ponieważ skupiamy się na poszukiwaniu przyjemności i wydajności.

Nie szukaliśmy globalnej wizytówki, która była już bardzo uprzedzona przez inne marki i innych producentów, chcieliśmy czegoś, co odpowiadałoby naszemu DNA i naszej wartości i co pozwoliłoby nam wspólnie stworzyć fajną bruzdę, stąd wybór padel ! "

„Wiele rzeczy, które czekają na Cuprę i padel "

Padel Magazine : Mówiłeś o rozwoju Cupry w tym dynamicznie rozwijającym się sporcie, jakie są główne obszary rozwoju marki? Cupra Padel Tour będzie w rurach, możesz nam o tym opowiedzieć?

Elise Uwaga: „The padel to dyscyplina, w którą chcemy się w pełni zaangażować, złożymy zobowiązanie, które będzie 360° na różne aspekty padel z ludźmi, którzy pozwolą nam urzeczywistnić tę ambicję pracy zbiorowej. Chodzi o to, aby ta dyscyplina była znana jak największej liczbie osób, a w Cuprze mamy pewność, że jest to sport, który przypadnie do gustu jak największej liczbie osób.

Będziemy mieli osobistości, które z pewnością pojawią się, by promować ten sport, aktywacje wydarzeń, zobowiązania na niektórych kortach i dlaczego nie turnieje. Więc wiele rzeczy czeka Cupra i padel".

Różnorodność płci jako grot

Padel Magazine : Cupra zainwestuje zatem w padel, i zdecydowałeś się na koedukację z kobietą/mężczyzną, ponieważ zamierzasz rozpocząć we Francji Alix Collombon i Ben Tison, dlaczego wybrałeś tych dwóch graczy i jak wszystko się z nimi zgadzało?

Elise Uwaga: „Cupra to młoda marka, marka, która ma ambicje i chce robić rzeczy inaczej. Wdrożyliśmy już strategię sportowego wcielenia, z gwiazdami sportu, z dzisiaj ponad 7 sportowcami niosącymi wartości Cupra.

I jest całkiem naturalne, że chcieliśmy mieć ambasadorów francuskich w padel, które są headlinerami i które pozwalają nam ucieleśnić to pragnienie rozwoju Cupra i padel we Francji.

Mieliśmy okazję poznać Benjamina i Alix, którzy reprezentują wysoki poziom padel Francuski. Poprzez swoje ludzkie i sportowe wartości, pomysł polega na tym, aby zaprezentować je z logo Cupra u boku i jestem przekonany, że wiem, że będą nosić tę markę w najlepszy sposób. “

Benjamin Tison Alix Collombon Cupra 2021

Wywiad można znaleźć w całości tutaj:

Nasser Hoverini

Pasjonuje się piłką nożną, odkryłam padel w 2019 roku. Od tego czasu szalona miłość do tego sportu do tego stopnia, że ​​porzuciłam mój ulubiony sport.