Mario Hernando, dyrektor generalny World Padel Tour udzielił wywiadu dla gazety „Expansion”, porusza ekscytujące tematy, takie jak rentowność WPT.

O jeden silnik mniej w 2020 roku

W nietypowym sezonie naznaczonym pandemią World Padel Tour musiał zmniejszyć liczbę zaplanowanych na ten rok turniejów: 25 w bazie, 11 na końcu. W przeciwieństwie do innych sportów, WPT był w stanie dostosować się do sytuacji i umożliwić mistrzostwom rozwój. Aby wydarzenia przebiegały sprawnie, konieczne było wejście w kamerę, podczas gdy dochody z biletów są jednym z najważniejszych czynników napędzających gospodarki World Padel Tour.

„Musieliśmy zwrócić pieniądze osobom, które wzięły bilety na turnieje zamknięte, więc sprzedaż biletów na cały rok okazała się o 80% niższa niż oczekiwano. . Jeśli chodzi o pakiety VIP, spadamy prawie o 100%… ”, rozpoznaje Hernando. Cios za rachunki obwodu.

Strategia World Padel Tour

Obwód korzysta z licznych sponsorów, w tym jeden wyróżniający się, grupa Estrella Damm, główny akcjonariusz i „szef” WPT.

Partnerzy, do których musimy dodać firm rozpoznawalnych w kraju, a nawet na arenie międzynarodowej : Zegarki El Corte Inglés, Adeslas, Lacoste; i wiele marki z uniwersum padel, Bullpadel, Head, Nox itp. Niedawno nawiązano nowe partnerstwo z marką samochodową Cupra i słynnym Formentorem, oficjalnym samochodem toru i samochodem kilku gwiazd padel światowy. Marka wyraźnie stawia padel, którego wartości są bardzo zbliżone do jego.

„Jesteśmy w stanie generować interesy dla naszych sponsorów, niezależnie od tego, czy są to osoby z segmentu premium, urzędnicy czy partnerzy techniczni. Dajemy im rozgłos, który pozwala im systematycznie zwiększać sprzedaż, dlatego firmy, które z nami współpracują, mają zwrot z inwestycji przekraczający sześciokrotność ich udziału! ” zapewnia Hernando.

Strategia World Padel Tour rozwój międzynarodowy nie opiera się wyłącznie na sponsorach. Organizatorzy, którzy zdecydują się zorganizować taką imprezę poza Hiszpanią, oprócz wystaw promujących wydarzenie, korzystają ze zniżek. Teraz skupiamy się na umiędzynarodowieniu domeny padel nieuchronnie, biorąc pod uwagę najnowszą historię, będzie miało pozytywne następstwa w przyszłości.

WOrld Padel TOur za zamkniętymi drzwiami Madryt

Nowe źródło generowania wzrostu

Zastanawiasz się jaka jest główna przyczyna dochodu World Padel Tour ?

Jak Mario Hernando powiedział magazynowi Expansión: " W tym roku, jedynym sposobem na zwiększenie wolumenu naszej działalności są prawa telewizyjne. Mówimy o 40% wzroście w tym roku, co oznacza, że ​​ludzie chcą oglądać gry! „

Obecnie w Hiszpanii prawa telewizyjne należą do kanału telewizyjnego GOL, a WPT podpisało umowy z SKY Sports Italia, ale także z Nordic, co jest dowodem na to, że program World Padel Tour przyciąga coraz większą międzynarodową publiczność.

Janiw Wodosow

Ianiv jest Andaluzyjczykiem. Jest pasjonatem padel od ponad 10 lat ale także w marketingu. Porównuj, badaj, łącz sport z marketingiem, taka jest jego nisza.