Ulepszanie padla jest nie tylko dla profesjonalnych graczy. Każdy może się rozwijać, każdy ma inne tempo i inne umiejętności. Chodzi o narzucenie rutyny. W tej części znajduje się lista rzeczy, które możesz zrobić, aby poczuć się lepiej na boisku do padla, a co za tym idzie ... postęp.

Nasze porady, które należy stosować co tydzień w celu lepszej gry w padla:
- Uruchom zestaw 30 do 45 minut
- Wykonuj trening fizyczny trwający około 30 minut raz lub dwa razy w tygodniu. Brzuch, nogi, pośladki, ramiona ... lista jest długa
- Trening grupowy wiosła 1
- Mecz 1
- Rozciągaj się każdego ranka, a następnie przed i po wysiłku
- Oglądaj mecz na wysokim poziomie dla mężczyzn i kobiet na wideo lub w klubie
- Próbując, mam na myśli próbowanie jedzenia zrównoważonego
- Przeczytaj samouczki Padel na Padel Mag
- Wypij trochę mchu
- śmiej się i nie spiesz się, aby docenić różne rzeczy
Ponieważ ta rada ma charakter orientacyjny i jesteśmy otwarci na wszystkie propozycje, nie wahaj się poinformować nas o swoich procedurach gry w padla, aby ulepszyć grę 😉
Julien Bondia

Julien Bondia jest nauczycielką padla na Teneryfie. Jest założycielem AvantagePadel.net, oprogramowania bardzo popularnego wśród klubów i graczy Padel. Felietonista i doradca, pomaga ci grać lepiej dzięki licznym samouczkom.