W padle, podobnie jak w innych sportach, rozgrzewka jest niezbędna i będziesz nie tylko grać lepiej, ale także przetrwać ...

Skoncentruj się na ociepleniu kończyn dolnych / górnych.

Ciekawe przed każdą grą i jako cel zapobiegania kontuzjom (szczególnie w przypadku mankietu rotatora na ramieniu, bardzo często poddawanego próbie w sportach rakietowych), ta rutyna jest łatwa do wykonania i wymaga niewiele sprzętu.

Wykonuj powtórzenia 10 na każdym ramieniu / nodze, jeśli ćwiczenie jest jednostronne, 10 powtórz również, jeśli jest dwustronne.
Wystarczą rundy 4 wszystkich ćwiczeń.

Możesz dodać 5 minut skakanek, aby podnieść temperaturę ciała i gotowe!

Chcesz być lepszy w grze Padel? Rób jak profesjonaliści, dodaj fizyczne programowanie do treningu.

  • Więcej informacji o programie fitpadel pro: www.fit-padel.com
  • Jesteś strukturą i chcesz założyć fenomen fitpadel club w swoim zakładzie?

Dobrego treningu!

Claire LEFEBRE
Założyciel FITPADEL

Więcej informacji na www.fit-padel.com

 

 

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padla w Pyramid Club w 2009 w regionie paryskim. Od tego czasu Padel jest częścią jego życia. Często widuje się go podczas tournée po Francji i relacjonowania wielkich wydarzeń z francuskiego wiosła.