Od 2016 roku, kiedy firma została założona, NGTV zawsze chętnie współtworzyła swoją strategię ze swoimi klientami i graczami. z dzisiaj, blisko 250 referencjiprzez 700 połączonych boisk o masowym i sprawdzonym zastosowaniu w kilku dyscyplinach sportowych, wszystko w 13 różnych krajów, firma stała się prawdziwą referencją w dziedzinie technologii wideo dedykowanych sportowi! To dzięki tym liczbom NGTV może w końcu zainicjować istotne zmiany, aby wzmocnić swoje zaangażowanie na rzecz klientów i kontynuować swój rozwój.

Nowa nazwa, ale nie tylko…

Pisaliśmy o tym na początku lipca, NGTV zmienia nazwę i staje się…SPASZ! To jest dźwięk ostatniego zwycięskiego strzału, ostatniego uderzenia, ostatniego ZOBACZ pomiędzy kolegami z drużyny. Jest fajnie i sportowo! Zabawniejsza czcionka i więcej kolorów świeży, daje markę, która wyraża siebie, która robi hałas i która nie pozostaje niezauważona!

Tej zmianie nazwy towarzyszy całkowita zmiana wizerunku firmy, wizerunek bardziej zgodny z jej strategią i wielkimi ambicjami.

Ale to nie jedyna zmiana, oto przegląd sześciu tematów, które będą tematem konkretnego artykułu:

1. Przyspieszenie modelu sponsoringu: oprócz nowych produktów, SPASH zamierza przyjąć nowy model ekonomiczny skupiony na sponsoringu. Celem będzie jeszcze większa pomoc klientom poprzez ich oferowanie widoczne lokalizacje dedykowane ich sponsorom i firmom (interfejsy terenowe, aplikacja mobilna, logo wideo), a wszystko to bez wpływu na graczy. Do tematu tego wrócimy szerzej w nadchodzących tygodniach.

2. Industrializacja i samodzielny montaż: nowy produkt do samodzielnej instalacji przez klienta wkrótce ujrzy światło dzienne, a jego premiera planowana jest na koniec roku. Więcej informacji już wkrótce.

3. Sukces produktu: niemal z sukcesem Double Glass Zamówiono 80 połączonych witryn i rekordowe wskaźniki wykorzystania (2,5 razy więcej sesji niż w przypadku starych zakresów), SPASH potwierdził swoją zdolność stworzyć masowe zastosowanie w kilku dyscyplinach sportowych. To też będzie tematem osobnego artykułu.

4. Wzrost zewnętrzny: SPASH jest obecnie w fazie audytu z kilkoma firmami, mającego na celu rozszerzenie ich działalności na 3 nowe bity funkcjonalne do 2024 roku.

5. Wzrost wymagań: zmiana nazwy będzie szansą na start nowa dynamika. Nowy impuls, który pozwoli im pracować dalej nowe usługi, coraz bardziej ambitne, podczas gdy utrzymanie jakości oferowane klientom i graczom. 

6. Struktura HR: wraz z przybyciem kierownika sprzedaży, a także 3 menedżerów regionalnych (Włochy, Hiszpania, kraje Zatoki Perskiej i Wielka Brytania), SPASH potwierdza swoją chęć zdobycia udziału w rynku międzynarodowym. Cel pozostaje niezmienny: stać się europejskim liderem do 2025 r.

Rozpoczyna się nowa era dla SPASH, z ogromnymi ambicjami we Francji i na arenie międzynarodowej, więc bądźcie czujni!

Chcieć wiedzieć więcej ?

Zapraszamy do kontaktu ze SPASH.

Mail: pierre.peguet@sash.com

Tel: 06-42-08-46-13

A w międzyczasie, jeśli nie chcesz przegapić żadnych nowości firmowych, nie wahaj się wejść na stronę strona internetowa i różne strony: Facebook, Instagram & LinkedIn.