Rozgrzewka jest niezbędną częścią twojego pojedynku. Zła rozgrzewka lub brak rozgrzewki i może to być szybka utrata pierwszego zestawu. Oto rutynowy pomysł.

Często bierzemy za przykład profesjonalnych graczy, którzy wiedzą, jak dbać o swoje ciało, wiedzą, jak go ogrzać, aby był skuteczny i skuteczny w czasie T.

Pamiętaj, że pełna rozgrzewka odbywa się na torze i poza nim. Oferujemy Ci pełną rozgrzewkę, która pozwoli ci spokojnie podejść do gry lub turnieju.

Z toru

Najpierw poza torem zajmij 10 minut, aby rozgrzać ciało. W tym celu możemy rozdzielić 3 fazy. Aktywacja, ruchomość stawów i ruch.

  • aktywacja

Najlepiej jest chodzić, jeździć na rowerze lub eliptycznie przez 3 minuty, aby rozgrzać ciało.

  • Wspólna mobilność

Spraw, aby stawy się poruszały, zatrzymywały i były nieważkie. Możesz zacząć od dolnej części ciała i sięgać do szyi. Kostki, kolana, miednica, ramiona, łokcie, nadgarstki i szyja to stawy, które należy wziąć pod uwagę w pierwszej kolejności. Odczekaj około 3 minut.

  • Przemieszczenia

Przez 4 minuty poruszaj się w różnych kierunkach, z małą lub średnią prędkością, małymi pulsami, które będą symulować ruchy, które wykonasz na torze.

Na torze

Każdy ma swoją własną rutynę na torze. Od ciebie zależy znalezienie twojego. Musisz wziąć pod uwagę, że jeśli wejdziesz na boisko i rozgrzejesz się, aby rozpocząć mecz, będziesz miał czynnik, który może cię zirytować… przeciwnika. Aby rozgrzać się w najlepszy możliwy sposób, a zwłaszcza jeśli masz okazję, rozgrzej się ze swoim partnerem przed meczem.

Moja rada

  • Zacznij od odbicia piłki w obszarze serwowania. Będziesz grać w forhend i backhand. To pozwoli ci pracować rękami i trochę nóg. Po około dziesięciu uderzeniach delikatnie zacznij aktywować nogi.
  • Rozciągnij trochę piłki, próbując odbić je do dolnej linii. W ten sposób pozwolisz piłce przejść i grać ze szkłem. Rozpoczyna rozgrzewkę w rotacji ciała.
  • Podejdź do siatki i zagraj ponownie na polach serwisowych, aby twój partner zmusił cię do salwy bez obaw. Stopniowo wydłużaj piłki i baw się szkłem. Kończ gangi i rozbijaj, najpierw szukaj techniki, a potem mocy.
  • Wróć na dół i zrób salwę swojemu partnerowi. To jest moment, w którym będziesz mógł grać w warunkach meczowych. Więc aktywuj nogi w pełni.

Podczas rozgrzewki przedmeczowej przeciwnicy mogą nie pomóc ci w osiągnięciu dobrej rozgrzewki. Spróbuj wykonać wszystkie te czynności najlepiej, jak potrafisz.

Dobra rozgrzewka

Julien Bondia

Julien Bondia jest nauczycielką padla na Teneryfie. Jest założycielem AvantagePadel.net, oprogramowania bardzo popularnego wśród klubów i graczy Padel. Felietonista i doradca, pomaga ci grać lepiej dzięki licznym samouczkom.