StarVie niedawno opublikował aktualizację gwarancji dla jego palas na swojej stronie internetowej. Skoncentruj się na nowych warunkach.

Czas trwania gwarancji Starvie

Gwarancja na produkt jest ważna w ciągu pierwszych 6 miesięcy od daty sprzedaży. Uznaje się, że jest to czas wystarczający na pojawienie się wady produkcyjnej. Po upływie tego okresu musisz wykazać, że wada rakiety wynika z wady fabrycznej i jest ważna przez okres maksymalny czas trwania dwa lata, co jest naprawdę dużo jak na pala!

Jakie są warunki tej gwarancji?

Aby palacz był uwzględniony w procedurze gwarancyjnej, musi: posiadają wadę uniemożliwiającą jej prawidłowe użytkowanie w całości lub w jednym z jego elementów. Za takie można również uznać wady dostrzegalne wizualnie. od momentu jego wytworzenia.

Oznacza to, że wszystkie wady, co do których udowodniono, że mają swoje źródło w produkcji rakiety padel sobie będą akceptowane w ramach gwarancji.

Oczywiście, jeśli pogorszenie wynika z niewłaściwego użytkowania z Twojej strony, nie otrzymasz żadnego odszkodowania.

Co zrobić, jeśli kupiłeś produkt Starvie w sklepie

Gwiezdna Titania Kepler 2021

Przede wszystkim musisz iść w sklepie, w którym kupiłeś swoją rakietę padel z paragonem. To sklep skontaktuje się z serwisem gwarancyjnym StarVie, który w przypadku akceptacji przetworzy gwarancję z działem technicznym marki i udzieli odpowiedzi bezpośrednio sklepowi.

Co zrobić, jeśli kupiłeś produkt Starvie online

Jeśli produkt został zakupiony na oficjalnej stronie StarVie, musisz napisać e-mail do serwisu gwarancyjnego na adres Kasia@starvie.com zgłoszenie incydentu i opisanie problemu z rakietą. Musisz podać następujące informacje w tym samym e-mailu : zdjęcie ogólne, aby sprawdzić ogólny stan rakiety lub czy była poddawana jakimkolwiek modyfikacjom; oraz inny obraz konkretnej usterki starać się dokonać wstępnej oceny uszkodzeń lub usterek, a także numer zamówienia internetowego, data zakupu i numer seria pałacu.

Dział gwarancji odpowie, aby poinformować Cię o procedurze, którą należy zastosować po zbadaniu danych.

Co się dzieje po zbadaniu pala?

Gdy dział gwarancyjny zbada rakietę, przystąpi do:

  • naprawa : serwis techniczny naprawi rakietę, jeśli to możliwe i zostanie zwrócona do Ciebie.
  • przy wymianie : pala zostaje zastąpiony nowym. Zawsze zwracany jest ten sam przedmiot i nie ma możliwości jego wymiany na inny. Jeśli nie ma już zapasów, ponieważ jest to przedmiot z poprzednich sezonów, zostanie zastąpiony nowym przedmiotem lub równoważnym przedmiotem o dostępnych cechach.
  • w przypadku odrzucenia: Serwis techniczny po zbadaniu wady stwierdza, że ​​towar nie ma wady fabrycznej i nie podlega wymianie lub naprawie. W takim przypadku oryginalny produkt zostanie zwrócony klientowi. Jeśli klient nie jest zadowolony i życzy sobie powtórnej oceny produktu, to koszty wysyłki będą na jego koszt.

Oto wszystko, co musisz wiedzieć o nowych gwarancjach Starvie!

Nasser Hoverini

Pasjonuje się piłką nożną, odkryłam padel w 2019 roku. Od tego czasu szalona miłość do tego sportu do tego stopnia, że ​​porzuciłam mój ulubiony sport.