Le World Padel Tour jest obwodem zawodowym padel od 5 lat. 2018 był rokiem, w którym WPT mogło stracić wszystko. I ostatecznie wygrała to wszystko. W obliczu międzynarodowej Padel Tour, WPT było bardzo gorące. Ale ITP nigdy nie stanie się nowym zawodowym obwodem padel. Zakończył się sezon 2018, czas na podsumowanie przez hiszpańską firmę… i jest to bardzo pozytywne.
Nie mniej niż 225 Widzowie 000, którzy uczestniczyli w meczach tylko w centralnej części różnych turniejów, 15% więcej w porównaniu do 2017.
Sport, który interesuje społeczeństwo, a marki nie są w błędzie. Sponsorzy i partnerzy, którzy zainwestowali w wydarzenia WPT, widzieli swoją rentowność pomnożoną przez 4, tj. Za każde zainwestowane euro odzyskali 4.5 €, niewiarygodne.
Ale najbardziej szalona pozostaje liczba wizualizacji na kanale YouTube: milion wyświetleń 109. A publiczność zgromadzona podczas transmisji na żywo dotarła do ponad X milionów widzów.
Nic dziwnego, że na Masters w Madrycie w grudniu zeszłego roku bilety szybko sprzedano fanom z ponad krajów 12.
Le padel ruszaj się. Dopóki trwa to w 2019 roku.
Źródło: efe.com
Julien Bondia jest nauczycielem padel na Teneryfie (Hiszpania). Publicysta i doradca, pomaga ci grać lepiej poprzez swoje samouczki i artykuły taktyczne/techniczne padel.
Interesujące byłoby poznanie ewolucji liczby wyświetleń w YouTube według terytorium, w szczególności w krajach spoza tych krajów Padel (Hiszpania i Argentyna), a zwłaszcza we Francji.
Ciekawe byłoby również wiedzieć, ile wyświetleń na Youtube reprezentuje, a zwłaszcza ich ewolucję poza tradycyjnymi krajami (Hiszpanią i Argentyną), w szczególności we Francji ...