Kontynuujmy naszą rozciągającą się serię, zaproponowaną przez Alejandrę Salazar, w formie krótkich filmów. Dziś mięśnie piszczeli.

Gra w padla obciąża mięśnie. Niezależnie od tego, czy uprawiasz sport, czy po prostu chcesz czuć się „dobrze”, ważne jest regularne rozciąganie. Po wysiłku fizycznym lub po prostu dlatego, że masz chwilę, poćwicz rozciąganie, koniecznie poczujesz się lepiej.

Aby nie mieszać wszystkich odcinków nóg, oferujemy tylko mięśnie okolicy piszczelowo-strzałkowej.

  • Cielęta lub bliźniaki
  • słoneczny
  • piszczelowego
  • Długi Péronier

cielęta

Rozciągnięcie znane wszystkim, polegające na przyłożeniu dłoni do ściany i próbie popchnięcia tej ściany tylną piętą, którą postaramy się położyć na podłodze.

słoneczny

Mięsień słoneczny znajduje się blisko łydki. Rozciąganie należy wykonywać bardzo ostrożnie. Opierając się o ścianę, przychodzisz położyć piętę na ziemi, ale palcami opierając się o ścianę. Możesz również przyjąć tę samą pozycję, co cielęta, ale z wygiętą tylną nogą.

piszczelowego

Mięsień piszczelowy znajduje się w przedniej części nogi, obok kości o tej samej nazwie, piszczeli. Aby go rozciągnąć, oprzyj się o ścianę, jedną nogę za drugą, połóż kopnięcie na ziemi.

Długi Péronier

Ten mięsień znajduje się na zewnątrz. Pozycja stojąca, spoczywająca na jednej nodze, połóż kopniak na ziemi drugiej nogi i naciśnij najmniejsze palce.

Julien Bondia

Julien Bondia jest nauczycielką padla na Teneryfie. Jest założycielem AvantagePadel.net, oprogramowania bardzo popularnego wśród klubów i graczy Padel. Felietonista i doradca, pomaga ci grać lepiej dzięki licznym samouczkom.