Kwarantanna nie jest wymówką, aby pozostać nieaktywnym. Każdego dnia oferujemy sesję do zrobienia w domu, aby osiągnąć najlepszą formę po wznowieniu padel.

Tydzień próbował HIIT, kulturystyka z paleteroszkolenie mieszanie padla i cardio, jest zatem niezbędne w tę niedzielę, jeśli ukończyłeś pełny program, aby odpocznij dzisiaj. Aby naładować akumulatory i kontynuować postęp, unikając obrażeń, tak jest niezbędne do przyznania okresów odzyskiwania.

Właśnie do tego służy ci sesja dnia. Jeśli jesteś typem, który nie lubi lądować, możesz zrobić krótka sesja joggingu, bez przekraczania twojego podstawowy wygląd wytrzymałości. Jeśli masz rzutwłasny masaż, czas zabrać go na sesję. Możesz także zrobić lekką sesję joga jeśli znasz tę aktywność.

Wreszcie bardzo ważne działanie, któremu powinieneś poświęcić dużo czasu na treningu dzisiaj: rozciąganie. Jeszcze raz sugerujemy, aby spojrzeć na odcinki oferowane przez Alejandrę Salazar, specjalistę w tej dziedzinie. Jeśli jakakolwiek część twojego ciała cię rani, oczywiście powinieneś się na niej skoncentrować, w przeciwnym razie możesz to wykorzystać dobrze rozciągnij plecy, często delikatny obszar dla graczy Padel.

Rozciągnięcie Alejandra Salazar: plecy i szyja

Xan jest fanem padla. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku graczy Padel, znajduje nietypowe posty lub zajmuje się bieżącymi tematami. Daje także kilka wskazówek, jak rozwinąć sylwetkę padla. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku!